FAQ

På baggrund af vores daglige kontakt med vores kunder har vi lavet denne FAQ, der giver dig svar på de mest almindelige spørgsmål omkring vores kundeservice.

Jeg er ny kunde – hvordan bestiller jeg?
Alle de varer du finder på www.janeiredale.dk, kan du købe her og nu ved at følge de 10 nedenstående trin.
 

  1. Klik på "produkter" i topmenuen
  2. Vælg den ønskede kategori og herefter den vare, du er interesseret i
  3. Klik herefter på ikonet ”se mere” under produkter
  4. Klik på den blå knap "læg i kurv"
  5. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på ikonet øverst til højre. Tjek at alle varerne er i kurven. Er det ikke tilfældet, kan du tilføje eller fjerne produkter
  6. Når du er færdig, klikker du på ”gå til levering”
  7. Indtast dit navn, adresse og e-mail adresse. Ønsker du at få leveret dine varer til en anden adresse end faktureringsadressen, skal du blot sætte kryds ved "send til anden adresse" og udfylde felterne under leveringsadressen. Klik herefter på ”gå til betaling”
  8. Du skal nu acceptere vores forretningsbetingelser for at kunne forsætte og klik herefter på ”gennemfør betaling”
  9. Indtast dine kreditkortoplysninger eller benyt mobilepay


Har I en fysisk butik?
Nej, vi har ikke nogen fysisk butik. Vi har klinikker tilknyttet over hele landet; tilknyttede hudplejeklinikker.

Hvilke kredit- og betalingskort accepterer I?
Vi tager imod følgende betalingskort: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard og Eurocard samt MobilePay

Er det sikkert at købe varer online?
Dine kreditoplysninger er beskyttede og krypterede, når de sendes til behandling ved DIBS. Det betyder i praksis, at al indtastning af kreditoplysninger ske via DIBS betalingsgateway.

Vi får derfor ikke kendskab til de oplysninger, du indtaster, men får besked, om transaktionen er godkendt eller ej. Derfor kan vi heller aldrig hæve mere på dit kreditkort, end du har godkendt.

Hvornår hæver I pengene?
Vi hæver først pengene på dit kreditkort, når dine varer er afsendt.

Hvor lang er leveringstiden?
Ordrer afgivet på hverdage inden kl. 12.00 afsendes så vidt muligt samme dag. Alle varer sendes med Postnord og leveres normalt 1-3 hverdage efter ordreafgivelse.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når pakken ankommer?
Postnord vil lægge en seddel i din postkasse, og du kan så efterfølgende afhente din pakke på dit lokale posthus.

Jeg har ikke modtaget min pakke – hvad gør jeg?
Du kan ringe til vores kundeservice på tlf. 86 72 58 00 eller skrive en mail til kundeservice@janeiredale.dk, og vi vil gøre, hvad vi kan for at finde ud af, hvor din pakke befinder sig.

Har jeg mulighed for at tracke min ordre?
Du kan også spore pakken på Postnords hjemmeside. Indtast det Track & Trace nummer du har fået pr. mail, og du kan holde øje med, hvor langt din pakke er nået.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du mod forventning fortryder dit køb, kan du returnere varen eller varerne indenfor 14 dage fra den dato, du har modtaget disse. Du skal returnere varerne i original salgsemballage og med ubrudt garantiforsegling, som da du modtog den. Du skal udfylde den retur- og bytteseddel, der fulgte med varerne og sende den sammen med varerne. Du betaler selv fragten.

Købesummen krediteres din konto indenfor 7 dage. Har du handlet med Dankort eller kreditkort tilbageføres beløbet til din konto. Har du handlet med Visa Electron, bedes du oplyse dit kontonummer og bankens registreringsnummer, og beløbet vil blive tilbageført dertil.

Du kan også fortryde købet ved at nægte modtagelsen.

Hvordan bytter jeg en vare?
Når du køber dine Jane Iredale produkter på www.janeiredale.dk, er du dækket af vores landsdækkende bytteservice. Det betyder, at enhver vare kan byttes inden for 14 dage. Du kan vælge at returnere direkte til Færch A/S, hvor du selv betaler fragten. Færch A/S sender dine ombyttede varer fragtfrit.

Du kan også vælge at besøge af de tilknyttede hudplejeklinikker, hvor du kan få byttet produkterne.

I begge tilfælde skal du udfylde med varerne medsendte retur- og bytteseddel samt medsende eller medbringe din faktura.

Hvad gør jeg, hvis der er en mangel eller fejl på en vare?
Alle varer er garanterede og kvalitetstjekkede. Skulle der mod forventning være en varer med fejl, skal du benytte den vedlagte retur- og bytteseddel. Varer, der returneres med reklamation, erstattes inden for 3-5 dage.

Udlæg for fragt returneres via kreditkort.

Returadresse:
Færch A/S
Jens Juuls Vej 22
8260 Viby J
CVR nr. 28 851 189